مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-06دانش

میز دانشجو| تشریح جزییات آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد


میز دانشجو در این قسمت به تشریح جزییات آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد 1403 به منظور ارزیابی مهارت های عملی داوطلبان در کد رشته های دارای آزمون عملی برگزار می شود، قبولی نهایی در رشته های دارای آزمون عملی، تشریحی یا تحویل پروژه، نیاز به شرکت در مرحله دوم ارزیابی و کسب نمره بالا است.

داوطلبانی که برای رشته های دارای آزمون عملی برای دوره های روزانه و نوبت دوم مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند در زمان مرحله دوم در آزمون عملی شرکت کنند.

در صورتی که داوطلبان از زمان و محل کنکور عملی اطلاع نداشته باشند و در آزمون عملی حضور نداشته باشند، نمره صفر برای آن ها لحاظ می شود.

داوطلبان بعد از دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد، در صورتی که مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و نوبت دوم شده باشند، در صورت انتخاب کد رشته های دارای آزمون عملی، می بایست در مرحله بعدی حضور داشته باشند تا مهارت های عملی آن ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

با توجه به اینکه آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد 1403، به عنوان یکی از بخش های مهم برای قبولی نهایی می باشد، بنابراین در این مقاله به صورت کامل لیست رشته های دارای آزمون عملی، زمان مرحله دوم آزمون ارشد عملی به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| تشریح جزییات آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد

میز دانشجو| تشریح جزییات آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد